Leuke 3D modellen en animaties en een goede samenwerking
Voor een game project (DigiShi) was ik op zoek naar een 3D artist voor het ontwerpen van karakters, en het maken van 3D modellen en animaties. Dit is een make or break onderdeel van het project, en goede karakters brengen het verhaal erachter tot leven.
Een tip leidde naar Fancy Fox Studios en ik ben erg tevreden met de karakters, 3D-modellen en animaties die Suze leverde.
Fancy Fox heeft hier veel zorg en aandacht aan besteed.
De samenwerking verliep professioneel en soepel: ik wist waar ik aan toe was en alle gemaakte afspraken zijn op tijd nagekomen en binnen budget gerealiseerd.
Onze communicatie en overleg was duidelijk en open, met altijd de mogelijkheid tot aanpassingen.
Voor mijn volgende project maak ik graag weer gebruik van Fancy Fox.
Creatief, meedenkend en alom erg tevreden!
In mijn functie als Medisch Pedagogisch Zorgverlener van de kinder- en jongerenafdeling van Ziekenhuis Gelderse Vallei was ik op zoek naar een nieuwe manier om onze jonge patiënten voor te bereiden op hun ziekenhuis opname. Afgelopen januari heeft Fancy Fox Studios deze droom uit laten komen.
Ons hele pedagogisch team werd steeds enthousiaster bij het zien ontstaan van de game in VR. Iets wat voor ons in eerste instantie best abstract was. We waren toenemend enthousiast over de mogelijkheden van het spel, de opzet, de lay-out, en vooral het oog voor detail waar Fancy Fox Studios aandacht aan heeft besteed. Zoals het ronddraaien van geselecteerde voorwerpen bij uitleg. Hierdoor is het meer toegankelijk geworden voor jongeren die, om wat voor reden dan ook, moeite hebben met het geschreven woord. Maar ook de informatie die gegeven wordt in tekst die meeloopt met de gemiddelde leessnelheid is schitterend. Dit nodigt uit om te lezen. De game is zo gemaakt, dat het logisch en uitnodigend is om het te spelen.
Het spelelement komt vooral tot uiting in het vrijwillig kunnen zoeken van Koos Kikker plaatjes, de quizvragen aan het einde van elk hoofdstuk en het krijgen van een gouden beker.
Hierdoor is het voor elke jongere in de leeftijd van 12 tot en met 17 jaar toegankelijk. Ieder kan kiezen wat hij/zij er mee wil doen en hoe lang het spel zal duren. De benodigde informatie wordt op een interactieve en creatieve manier gepresenteerd, is compleet en voldoet helemaal aan mijn/onze wensen.
Wij vinden het niveau van deze opdracht en de manier waarop het is ontstaan en hoe er met ons is gecommuniceerd van hoog niveau!